torsdag 17 november 2011

EN LITEN ATELJÉ



Här ser ni vår lilla hall på övervåningen som nu har fått bli en liten ateljé där ja kommer tillbringa helgens kvällar när barnen somnat.


Hej!

Äntligen har jag en liten lugn stund, är helt slut efter en galen intensiv dag. D är bortrest tills på söndag kväll så jag och tjejerna har en riktig tjejhelg framför oss. Jag har lovat tjejerna pepparkaksbak, shopping och ett besök på Junibacken.

Själv ska jag försöka måla lite, har så många idéer på tavlor jag vill göra.

Återkommer med mer om det i helgen.




Till vänster ser ni lite av vår terass. 
Dags att ta in utemöblerna innan snön kommer.




Lite av det material jag kommer använda mig av i helgen.

Nu ska jag läsa saga för barnen och sedan slänga ihop en pepparkaksdeg.

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen.. va mysigt med en tjejhelg.. jag har oxå lovat killarna att baka pepparkakor i helgen..synd att vi inte bor närmare varandra.. då hade vi kunnat baka tillsammans! Men vi måste ses snart.. vi saknar er! Kramar till er!Cissi

    SvaraRadera
  2. Hej söta du,
    Ja verkligen synd att vi inte är närmare.
    Hinner vi ses innan jul? Vore så mysigt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag hoppas verkligen det.. ska kolla på en helg redan nu.. så hör jag av mig i helgen! Puss o Kram

    SvaraRadera