tisdag 24 april 2012

MORGONENS!




Dagens ME efter morgonens lämning på förskolan och på väg till fina Anna för en ordentlig genomgång av ryggen. Så behövligt för efter flera veckors hosta mådde den inte särskilt bra.

Så här en timme senare känns det betydligt mycket bättre!


Hallå Raringar!


Hur mår ni? Vad står på er agenda idag?
Själv är jag på språng in till stan. En ny galleria har nyligen öppnat, MOOD Stockholm och jag ska dit på ett litet "studiebesök". Ser verkligen fram emot att kolla in butiks sortimenten ;) Därefter en jobb lunch på deras mest populära restaurang!






Dagens:
Vit tunika - Lindex, Jeans - Replay, Sjal och väska - H&M, Jacka - Zara och Skor - Sneaky Steve!




Nu måste jag kila!
Återkommer senare med feedback från dagen.




KRAM 

8 kommentarer:

  1. Snygg du är vännen!
    Om du är på Mood kanske du har lust att komma förbi mig och hälsa på lite om du har nån minut över?!?! :) Annars kanske du kan slå en pling när du har tid, försökte ringa dig igår, men inget svar.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på en liten resume ;) ska absolut besöka den nästa gång jag är i Storstaden.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygging! :)
    Oh vad skönt med massage! skulle behövas här med..

    Kul med MOOD, den gallerian var så trist innan.
    Jag och en kompis och en "business man" hade för flera år sedan massa planer för Sahlénhust.. haha. Inga smådrömmar vi hade ;)


    Kram Tess

    SvaraRadera
  4. Snygging där :) Vart ligger denna galleria?

    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gallerian ligger mitt i city, kolla här: http://moodstockholm.se/hitta/

      Kram!

      Radera
  5. Piffiga du! ;)
    Hoppas du hittar lite fint på gallerian.

    Happy day!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Åh snygg outfit!!!
    Visst var det en massa bra inne på Mood?
    Hoppas du har en bra dag!


    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Kom precis därifrån och wow vilken underbar galleria. Helt klart en ny favorit :)


      Kram

      Radera